maandag 24 november 2014

Kussens in een nieuw luxe jasje

Als er iets zo dankbaar is om te maken zijn het wel kussenshoesen.
Elke beginnende naaister krijgt dit voor mekaar en het resultaat is onmiddellijk een fantastisch verschil.

Mijn kussens paste eigenlijk al een hele tijd niet meer bij mijn gordijnen en waren totaal volume loos, dus vond ik nu echt wel hoog tijd om ze in een nieuw kleedje te steken.
Kussenvullingen vond ik bij Ikea en stof had ik nog over van mijn gordijnen (Heytens).
Dit stofje hoefde echt geen extra paspel en een rits zetten daar had ik geen zin in, dus werden het 6 eenvoudige kussens, volgens deze werkwijze.




Leuk toch, zo op 1 , 2 , 3 je woonkamer een andere look geven.

Hier vinden jullie nog handige links met tutorials om een paspel of rits toe te voegen aan jullie zelfgemaakte kussens!


1 opmerking: